2011-05-26

Nystart i bloggning



Ikväll var jag och åt på O'learys med tre tjejer från jobbet. De är så himla roliga och trevliga att umgås med, så det var en skittrevlig kväll! Vi sa det att det här måste vi snart göra om, och det tycker jag verkligen!

Annars så jobbar jag och står i, men snart är det helg, så skönt! :) Och imorrn ska jag och Anders gå ut och äta på 7 kryddor, äta lite finmiddag för att fira vår 5-årsdag som var i tisdags...! Och lika underbart kär är jag fortfarande, och så fruktansvärt glad att jag har honom <3

I helgen vet jag inte riktigt vad det blir, vi har som inte bestämt än. Men det lär väl visa sig. Kan ju vara bra att vara lite spontan också! Saker brukar bli så bra och roliga då!


Måste förresten visa vilken underbart frän
affisch pappa har inramad hemma!
En bubbla i samma färg som hans, totalt nerplockad i delar!


Inga kommentarer: