2011-08-08

Semester!!

Äntligen är semestern här! Gud så skönt det känns.

I helgen har vi haft en underbar 50-årsfest för lilla pappsen. Det blev så otroligt lyckat! Vi var många som hjälptes åt både innan, under och efter festen, så allt flöt på riktigt bra faktiskt. Och det var så roligt! God mat, fantastiska människor, musik, glädje och god mat! Över 100 pers var vi, och jag tror alla hade lika roligt!

Bestämde att jag skulle stanna i Hammarn ett par dar efter festen då Anders ändå jobbar. Åker hem på tisdag eftermiddag så hinner jag tvätta och packa och stöka på inför torsdag eftermiddag då vi tar bilen ner mot Arlanda och sen åker vidare mot Spanien på fredag morgon..!

Så just nu sitter jag på lasarettet i Östersund, blev en liten tripp hit med mor och far då mammsen skulle göra ett besök. Sen ska vi ut på nån möbelbutik och så innan vi åker mot Hammarn igen. Och då ska jag följa med päronen för att hämta en liten kattonge! Mysipys! Och sen ska jag, mamma och Zippy åka upp till Krokvåg och hälsa på Evelina, Britt-Inger och Pettson så han och Zippy får leka lite! För det tycker dom om..!

Så det känns som en skön och bra första dag på semestern!

Inga kommentarer: